مرجع كامل مقالات طراحي سايت در مشهد مرجع كامل مقالات طراحي سايت در مشهد .

مرجع كامل مقالات طراحي سايت در مشهد

درامدزايي از طريق طراحي وب

طراحي سايت در مشهد ولي اشخاصي هم ميباشند كه بلاگ نويسي يا اين كه فعال‌سازي وبسايت را صرفا با قصد كسب درآمد استارت نكرده و تحت عنوان يك ابزار براي تفريح و سرگرمي به آن نگاه ميكنند.

ولي به هر اكنون اين ايام با ارتقاء روز افزون كسب و شغل هاي اينترنتي و به خصوص داد و ستد آنلاين در كشور‌ايران بيشتر عده اي كه وب سايت يا اين كه وبلاگي را ساخت‌و‌ساز مي نمايند دير يا اين كه زود به تفكر كسب درآمد از آن مي‌افتند.

پس روي حرف ما با اشخاصي ميباشد كه مي خواهند يك درآمد اينترنتي از وبسايت يا اين كه وب لاگ خويش به دست آورند.

همانگونه كه گفته شد شما هر هنگامي كه بخواهيد مي توانيد از وبسايت يا اين كه وب لاگ تان كسب درآمد نماييد ولي پيش از آن مايحتاج ميباشد تا موردها و نكاتي را در لحاظ بگيريد:

۵ نكته اي كه پيش از آغاز كسب درآمد از تارنما خويش بايستي در لحاظ بگيريد.
پيش از آنكه از تارنما يا اين كه بلاگ جديد احداث خويش كسب درآمد فرمائيد سوال هاي پايين را از خويش بپرسيد:

آيا وب سايت تان به تعداد كافي بازديد كننده از گوگل يا اين كه موتورهاي كاوش جذب ميكند؟
آيا تعداد كافي فالور يا اين كه دنبال كننده و استفاده كننده براي تارنما تان داريد؟
آيا بازار مقصود خويش را به خير و خوبي مي شناسيد؟
آيا قالب وب سايت تان براي استارت كسب درآمد آنلاين seo و فراهم به كار گيري هست؟
آيا مي دانيد از چه نحوه ها و استراتژي هايي براي كسب درآمد مي خواهيد به كار گيري نماييد؟
اكنون برويم سراغ جواب به هر يك از سوال هاي فوق

آيا تارنما تان به تعداد كافي بازديد كننده از موتور جستجوي گوگل جذب ميكند؟
بازديد كننده هدفمندي كه از روش موتور كاوش وارد وب سايت شما مي‌گردد يك كدام از گران بها ترين و مهم ترين عنوامل پيروزي يك وبسايت يا اين كه كسب و فعاليت اينترنتي مي باشد.

روزمره اشخاص اكثري براي جستن جواب سوال هاي خويش در امر هر چيزي يا اين كه موعظه براي خريد محصول ها و خدماتي كه موردنياز دارا هستند از گوگل به كارگيري مي نمايند.

بازديد كننده هدفمند
ولي پرسش اينجاست كه آيا وب سايت شما به اندازه كافي بازديد كننده از اين موتور جستجوي توانا يعني گوگل جذب ميكند تا بتوانيد از اين تعداد بازديد كننده براي كسب درآمد از وب سايت خويش به كار گيري فرمائيد يا اين كه نه؟

در شرايطي كه پاسخ سوال هاي تان نه ميباشد بهتر ميباشد تفكر كسب درآمد از وبسايت خويش را موقتي كنار گذارده و به تفكر ساخت‌و‌ساز يك محتواي جالب، مخصوص و باارزش براي تارنما تان باشيد.

وجود محتواي منحصربه‌فرد و گرانبها به ارتقا اعتماد بازديد كنندگان تارنما تان امداد بخش اعظمي خواهد كرد.

چه تعداد بازديد كننده كافي ميباشد تا كسب درآمد از وبسايت خويش را ابتدا فرمائيد؟
خب به طبع هر چه بازديد كننده بيشتري از گوگل وارد وبسايت تان گردد بهتر بوده و به به عبارتي نسبت نيز درآمدتان ارتقا خواهد داشت، ولي در شرايطي كه كه محتواي داراي ارتباط و با ارزشي توليد فرماييد.

براي مثال در صورتي‌كه تعداد بازديد كننده اي كه به طور روزمره از گوگل وارد وب سايت تان مي شود فقط ۲۵ نفر باشد هنوز فعاليت متعددي داريد تا به انديشه درآمد زايي باشيد.

البته در حالتي‌كه بيش تر از ۱۰۰ بازديد در روز داشته باشيد مي توانيد به راحتي از تارنما خويش درآمد زايي نمائيد.

آيا تعدا كافي كاربر و دنبال كننده يا اين كه فالور براي وب سايت تان داريد؟
اعتماد و اعتبار دو فاكتور اساسي براي كسب درآمد اينترنتي از وب سايت يا اين كه بلاگ تان ميباشد.
البته كسب اعتماد از جانب مخاطبان و ارتقاء اعتبار نزد آنها چيزي وجود ندارد كه يك شبه به دست آيد مخصوصا در صورتيكه در مورد فعال سازي و توليد كسب و فعاليت اينترنتي جديد وارد باشيد.

در حالتي‌كه مدتي ميباشد كه در فعاليت بلاگ نويسي مي باشيد و وقتي از عمل وبسايت تان قبلي ميباشد آيا در‌اين بازه توانسته ايد به تعداد كافي كاربر و فالور در شبكه‌هاي‌مردمي تان جذب فرمائيد؟ آيا درين بازه توانسته ايد اعتماد آنها را كسب نماييد يا اين كه نه؟

فالورهاي كانال اجتماعي
در صورتي فكر‌ميكنيد اينطور وجود ندارد، نگران نباشيد، صرفا مورد نياز ميباشد تا شغل هاي پايين را انجام دهيد:

از به عبارتي روز اوليه فعال‌سازي وب سايت خويش ليست نشاني اينترنتي تان را ساخت و ساز فرماييد.
با ديگر بلاگ نويسان رابطه برقرار كرده و براي مطالب آنان كامنت هاي گرانبها و با محتوا قرار دهيد.
محتوايي ساخت و ساز فرماييد كه اولا منحصر باشد دوما اشتباهات و مسائل بازديد كنندگان و مخاطبان هدفتان را حل نمايد.
با توليد چك هاي منحصر به فرد و بدون نقص از محصولاتي كه به فروش مي رسانيد، اعتماد مخاطبان خويش را هر چه بيشتر ارتقاء دهيد.
به سوال هاي بازديد كنندگان خويش در اسرع وقت جواب دهيد و تا جايي كه مي توانيد به آنان امداد نماييد تا اعتمادشان به شما ارتقاء يابد.
آيا بازار و مخاطبان مقصود خويش را به نيكي مي‌شناسيد؟
آشنايي بازار غرض و مخاطباني كه در آن بازار ميباشند، نيازها و اشتباهات شان، جنسيتي كه دارا هستند و آرزوها و علايق شان، چيزي ميباشد كه وقتگير بوده و عمل يك شب وجود ندارد.

به همين عامل بايستي كارايي فرماييد از به عبارتي روز اوليه همه بازديد كنندگان خويش را تحت حيث گرفته و اشتباهات و سوال هاي شان را ارزيابي كرده و ملاحظه كنيد چه نيازهايي دارا هستند كه مي‌توانيد با ارائه يك مال يا اين كه سرويس اثر گذار، آن نيازها را بر طرف كرده و ساخت درآمد نماييد.

با استعمال از ابزار Google Analytics مي‌توانيد به راحتي از جنسيت و عشق و علاقه مندي هاي بازديد كنندگان، نسبت به مطالبي كه در تارنما خويش منتشر مي‌كنيد، داده ها كسب فرماييد.

آيا قالب تارنما تان مخاطب پسند و ديدني ميباشد؟
شايد اين پرسش يه خرده حيران تان نمايد، البته پيش از آغاز كسب درآمد از وبسايت خويش مي بايست بدانيد ميخواهيد از چه روشي درآمد زايي فرماييد؟ آيا قصد فروش متاع يا اين كه خدماتي را داريد؟ آيا مي‌خواهيد يك وبسايت مغازه اينترنتي فعال‌سازي فرماييد؟

در‌اين حالت نياز به يك قالب فروشگاهي براي وبسايت تان داريد كه براي اين فعاليت مطلوب خواهد بود.
در حالتي‌كه بخواهيد به وسيله جاي هاي تبليغاتي درآمد زايي نمائيد در اين‌حالت نياز داريد تا فضاهايي را براي قرار دادن تبليغات سايرافراد در وبسايت خويش و قالب آن در لحاظ بگيريد.

براي مثال به فضايي كه در هدر يا اين كه فوتر وبسايت تان يا اين كه بين پست هاي بلاگ خويش داريد اعتنا فرمائيد. اكثر قالب هاي خبري يا اين كه چندين منظوره اين قابليت و امكان را به شما مي دهند كه بنرهاي تبليغاتي را در فوتر، هدر يا اين كه در سايد توشه وبسايت خويش قرار دهيد.

كسب درآمد از تارنما با جاي هاي تبليغاتي
فرقي نمي نمايد روشي كه مي‌خواهيد از تارنما خويش توليد درآمد فرماييد كدام ميباشد، مي بايست پيش از آغاز فعاليت به انديشه سئو قالب تان براي روش درآمدزايي خويش بوده و در عين هم اكنون كل كاغذ ها يا اين كه صفحه ها موردنياز را براي آن ساخت‌و‌ساز نمائيد.

از جمله در صورتيكه بخواهيد محصولاتي را در تارنما خويش به فروش برسانيد بايستي شيت توليد ها را ساخت و ساز كرده يا اين كه به تفكر افزودن پلاگين هاي فروشگاهي براي وب سايت خويش باشيد، بدانيد كه دقيقا به چه ترتيبي قرار ميباشد توليدات يا اين كه سرويس ها را به مشتري تحويل داده و او‌را پشتيباني فرمائيد.
پس براي كليه اينها از پيشين طرح ريزي داشته باشيد.

آيا مي‌دانيد از چه طريق ها و استراتژي هايي براي كسب درآمد مي خواهيد استعمال نماييد؟
در غايت همان گونه كه در پرسش پيشين هم گفته شد، بايستي بدانيد دقيقا اپ و استراتژي شما براي كسب درآمد از وب سايت تان چه است و مي‌خواهيد از چه روشي درآمد زايي فرمائيد؟

آيا مي‌خواهيد تحت عنوان واسطه، توليد ها ديگرافراد را به فروش برسانيد يا اين كه در سيستم هاي همياري در فروش عضو گرديد؟

آيا مي‌خواهيد توليدات ديجيتالي و قابل دانلود در وب سايت تان ارائه دهيد يا اين كه مي‌خواهيد يك مغازه اينترنتي رويكرد انداخته و كالاهاي فيزيكي خويش را به فروش برسانيد؟

شايد هم بخواهيد از روش بنرهاي تبليغاتي كسب درآمد نماييد؟

به هر هم اكنون مي بايست بدانيد اپليكيشن تان چه چيزي است و دست به عمل گرديد، تا‌هنگاميكه شغل هاي ما يحتاجِ نخستين زيرا معين كردن طرز درآمد زايي، سئو قالب و توليد فرآورده يا اين كه ايجاد فيلم آموزشي خويش را مجموع نكرده ايد، بهتر ميباشد درآمد زايي از تارنما خويش را به تعويق انداخته و در‌اين دوران سعي بر جلب اعتماد بازديد كنندگان و مخاطبان غرض خويش داشته باشيد.

در انتها…
هيچ كدام از طريق هاي نقل شده در فوق به شما درآمد يك شبه و سريع نخواهد اعطا كرد و هرمورد نقاط قوت و ضعف خويش را دارااست، البته بايستي براي سايتي كه فعال سازي مي‌كنيد به بيش تر از يك سبك درآمدي تصور كنيد.

شايسته ترين نحوه در آستانه فعال‌سازي وب سايت اين ميباشد كه اوليه وب سايت خويش را با مطالب و محتواي اثرگذار لبريز كرده و بعداز اينكه آمار بازديد كننده وبسايت تان به واحد سنجش قابل قبولي رسيد، مي‌توانيد با استعمال از سبك هاي درآمد زايي نقل شده در فوق به غير از گزينه نخستين و انتها يعني فعال سازي دكان و كسب درآمد از تبليغات استارت به كسب درآمد فرماييد.

براي اين خواسته مورد نياز ميباشد تا با محتواي مطلوب و منحصربه‌فرد اعتماد بازديد كنندگان خويش را جلب فرمائيد.

مدلي كه براي كسب درآمد از تارنما خويش تعيين مي‌كنيد ارتباط مستقيمي با مهارت ها و تخصص هاي شما داراست.

چنانچه در هيچ قضيه مهارت و تخصصي نداريد و يا اين كه مي‌خواهيد هرچه سريعتر درآمدي كسب نمائيد، مي‌توانيد از سبك ششم يا اين كه كسب درآمد از همياري در فروش به كارگيري نماييد.

تنها براي كسب درآمد از اين طريق به نكات نقل شده اعتنا نماييد و هر محصولي رو در تارنما خويش براي فروش قرار ندهيد.

شايسته ترين شيوه اين ميباشد كه درآمد زايي وبسايت خويش را فقط به يك سبك محدود نكرده و از مخلوط دو يا اين كه سه سبك براي كسب درآمد از وبسايت تان استعمال فرماييد.

شما مي‌توانيد هر بازه زماني كه مايل بوديد كسب درآمد از وبسايت خويش را ابتدا فرماييد، ولي با جواب به سوال هاي مطرح گرديده در فوق مي‌توانيد روءيت كرد بهتري نسبت به بازه آغاز درآمد زايي تارنما خويش پيدا نمائيد.


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۰۰:۰۱ توسط:حامد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :