مرجع كامل مقالات طراحي سايت در مشهد مرجع كامل مقالات طراحي سايت در مشهد .

مرجع كامل مقالات طراحي سايت در مشهد

معرفي بهترين زبان هاي برنامه نويسي


#C: يكي موتور‌هاي ساخت بازي #C ميباشد كه طراحي سايت در مشهد شايسته ترين رابط كاربري را براي اشخاص مبتدي و تازه كار ارائه مي‌نمايد و لهجه اپ نويسي اساسي در‌اين اپليكيشن، #C ميباشد. اين موتور ايجاد بازي، هر دو خصوصيت دو بعدي و سه بعدي را براي ساخت و ساز و توسعه و گسترش بازي‌ها پشتيباني مي‌نمايد. همينطور بازي درست شده بوسيله آن را مي‌اقتدار براي انجام در اشكال پلت‌فرم‌ها از قبيل ويندوز، مك، لينوكس، اندرويد و iOS تنظيمات كرد.Java: اپليكيشن‌ نويس‌هاي لهجه جاوا با به كارگيري از چارچوب LibGDX (كه يك چارچوب متن گشوده ميباشد) مي توانند به آساني و در كمترين مجال ممكن، بازي دلخواه خويش را ساخت نمايند. اين چارچوب قادر است بازي‌ها را براي به كار گيري در تك تك پلت‌فرم‌هاي دسكتاپ كه از جاوا پشتيباني مي‌نمايند، ساخت و ساز كند. همينطور براي ساختن بازي در سيستم برهان‌هاي اندرويد و iOS نيز مي‌اقتدار از LibGDX بهره مند شد. در واقع LibGDX يك چارچوب معمولي ميباشد كه شيوه را براي ايجاد و توسعه و گسترش بازي‌هاي كامپيوتري، بسيار هموار مي‌سازد.Haxe :Haxe يك گويش اپليكيشن نويسي نو و به‌روز ميباشد كه قادر است به بقيه گويش‌هاي نرم‌افزار نويسي مانند جاوا، #C++ ،C و Python تبديل خواهد شد. با به كارگيري از يك موتور ساخت‌و‌ساز بازي‌هاي كامپيوتري مانند HaxeFlixe يا اين كه HLuxe، مي توانيد بازي متبوع خويش را نسبت به بقيه لهجه‌هاي اپ نويسي، بسيار سريع‌خيس اما صرفا در وضعيت دو بعدي ساخت نماييد. متاسفانه تا كنون موتور ساخت بازي سه بعدي براي Haxe ساخته نشده ميباشد.JavaScript: جاوا اسكريپت گوي سبقت را از Flash ربوده و فعلا شايسته ترين و سريع‌ترين آيتم براي ايجاد و توسعه و گسترش بازي‌هاي زير اينترنت ميباشد. سفارش مي كنيم در صورتي‌كه از جاوا اسكريپت به كارگيري مي كنيد، موتور Phaser را براي توليد بازي برگزينيد. همينطور با به كارگيري از ابزاري مانند NW.js و جاوا اسكريپت، ميتوانيد بازي‌هايي براي دسكتاپ و گوشي ساخت كنيد.5- ساخت داده‌ها و اسكريپت‌ها
بعضي وقت ها يك اپ تنها براي توليد يك نرم افزار نوشته نمي شود. ممكن ميباشد شما تنها به چندين داده و سبك نياز داشته باشيد. همينطور ممكن ميباشد غرض شما از تايپ كردن نرم‌افزار، ساخت‌و‌ساز يك اسكريپت باشد كه به‌شكل اتومات چندين وظيفه را ايفا مي دهد. در‌اين مواقع، دو لهجه نرم‌افزار‌ نويسي فوق‌العاده كارآمد وجود دارا‌هستند كه ميتوانيد از آن ها سود بگيريد.


R: R يك لهجه اپليكيشن‌نويسي ميباشد كه در جايگاه نخستين براي داده‌كاوي (Data mining) و همينطور به حساب آوردن و ارزيابي داده‌ها پباده سازي گرديده‌است. درصورتي كه تا قبل از اين با MATLAB عمل كرده‌ايد، ميتوانيد R را به‌تيتر يك جايگزين مطلوب براي آن در حيث داشته باشيد.Python: پايتون يكي‌از گويش‌هايي ميباشد كه در علم ها داده بسيار استعمال مي گردد. خصوصيت جدا از متن بودن اين لهجه، سبب مي‌گردد كه يادگيري آن سهل و آسان و لذت‌قسمت باشد. شما با Python هر كاري ميتوانيد اعمال دهيد. نكته‌اي كه در هنگام تايپ كردن اسكريپت با به كار گيري از پايتون مي بايست مد لحاظ داشته باشيد اين ميباشد كه براي به حساب آوردن داده از كتابخانه NumPy و براي آنالير داده از Pandas استعمال فرماييد.شما كدام گويش نرم‌افزار نويسي را مي‌پسنديد؟
نخست تصميم بگيريد كه گرايش داريد در كدام‌يك از مسئله‌هاي فوق استارت به عمل نماييد. آنگاه شايسته ترين لهجه‌هاي نرم‌افزار نويسي در آن حوزه را بيابيد. راجع‌به آن ها مطالعه كرده و هريك را كه ارتباط نيكي با آن برقرار مي كنيد، گزينش فرماييد. با اين طريق مطمئن باشيد كه از اپليكيشن نويسي لذت بيشتري خواهيد پيروزي. پيرو “شايسته ترين گويش نرم‌افزار نويسي” نباشيد. زباني را گزينش نماييد كه “براي فرد شما” شايسته ترين باشد.


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۰۰:۱۳ توسط:حامد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :